Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Καλώς ήρθατε στο blog μου με θέμα τα κατοικίδια ζωα!

Όπως θα καταλάβατε, πριν λίγο δημιούργησα ένα blog με σκοπό να παρουσιάσω έναν καινούριο χώρο στο διαδίκτυο που έχει αρχίσει να κλέβει τις καρδιές όλων μας!

Αναφέρομαι στο WebPet.gr και στην προσπάθεια των δημιουργών του να οργανώσουν μια κοινότητα όπου τα αγαπημένα μας κατοικίδια ζώα κοινωνικοποιούνται, όπως κάνουμε και εμείς με ιδαίτερο ζήλο στο facebook ή σε άλλες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Τα κατοικίδια ζώα ανέκαθεν ήταν το ευαίσθητο σημείο μικρών και μεγάλων και είχαν το δικό τους ξεχωριστό τρόπο να κερδίζουν τις καρδιές μας με τα κόλπα και τα καμώματα τους. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συλλάβει τον εαυτό μας να χαζεύουμε το κατοικίδιο μας για ώρες, την ώρα που ξύνεται με κάποιο ιδιαίτερο τρόπο ή τεμπελιάζει και ασχολείται που και που με τα όσα λέμε με την παρέα μας ή στο τέλος βαριέται και προσπαθεί να τραβήξει το ενδιαφέρον μας με τη συμπεριφορές και νάζια που έχει καταλάβει ότι μας αρέσουν.

Στις αναρτήσεις που θα κάνω, θα παρουσιάζω άρθρα, μελέτες και άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τα κατοικίδια ζωάκια μας και κυρίως θα έχω νέα και πληροφορίες κατ΄ευθείαν από το WebPet.gr ενημερώνοντας σας σχετικά με τα όσα συμβαίνουν εκεί στους μικρούς μας φίλους.

Αν σας αρέσουν όσα γράφω, μπορείτε να ενημερώνεστε για νέες αναρτήσεις μου μέσω της ροής RSS του blog μου. Κάντε κλικ στον πιο κάτω σύνδεσμο και θα είμαι μαζί σας πολύ σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου