Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Ελέυθερος χρόνος με το σκύλο μου

Χτες το απόγευμα είχα ξαπλώσει στην πολυθρόνα μου και έπινα τον καφέ μου αγκαλιά με το laptop μου. Τριγυρίζοντας στο διαδίκτυο ψάχνοντας άρθρα και πληροφορίες για τα κατοικίδια ζώα περισσότερο, έπεσα επάνω σε μια ανάρτηση του WebPet.gr και πραγματικά εντυπωσιάστηκα!

Ένας τύπος ονόματι Paul Kweton σχεδίασε μια υβριδική πολυθρόνα που σου δίνει τη δυνατότητα να ξεκουράζεσαι παρέα με το ζωάκι σου -σκύλος στη συγκεκριμένη παρουσίαση- και να νανουρίζεστε παρέα. Έχει έναν ειδικά σχεδιασμένο χώρο κάτω από το κάθισμα που μπορεί γίνει το αγαπημένο σημείο για τη γάτα ή το σκύλο σας και όσο περισσότερο το κοιτάω, τόσο σκέφτομαι τη σκυλίτσα μου και τις ατελείωτες ώρες που είναι ξαπλωμένη μπροστά μου και με κοιτάζει όσο σερφάρω και μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί σας.

Άρχισα να σκέφτομαι αν ο Kweton είχε πραγματικά μεγάλη φαντασία και ιδιαίτερα εμπορική σκοπιμότητα για το συγκεκριμένο σχέδιο του ή αγαπάει τόσο πολύ το κατοικίδιο ζωάκι του που αποφάσισε να του κάνει ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό δώρο.

Ίσως το ίδιο να σκέφτεστε κι εσείς για την ανάρτηση μου.

Κατάφερα να σας μπερδέψω όμως, γιατί η συγκεκριμένη πολυθρόνα για εμάς και τα κατοικίδια μας δεν κυκλοφορεί στο εμπόριο. Πρέπει να περιμένουμε λοιπόν για νεότερα και ήδη ξέρω ότι θα είμαι από τους πρώτους που θα την αγοράσουν.

Αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά στο άρθρο που αναφέρομαι κάντε κλικ εδώ:


Καλή ημέρα και καλό απόγευμα με τα ζωάκια μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου